onsdag 20. juli 2011

I dag var det bare en sånn dag!

                                       Dette bildet ble tatt i mai, men idag hopet det seg opp!
 
Når man driver business, så driver man business! Da er det umulig å stikke under en stol at noen ganger så blir det papirarbeid. Idag var en slik dag. Laget en deadline for meg selv at permen skulle være klar for innlevering imorgen. Reiser på ferie nå - puh, det skal bli deilig! Min datter dro på en 2 mils løpetur med en sprek nabo og lurte på om jeg ville være med. Alle våre naboer er utrolig spreke og sporty av en eller annen grunn, så man blir litt preget av å være her.  Bet tenna sammen og tenkte at jeg fikk forsake løpeturen denne fine sommerkvelden og ofre den til et godt formål, nemlig å ha god orden på bilag og kvitteringer slik at Eva som fører mine bilag slipper å fundere og lete så mye.

Ser fram til å la humla suse i noen uker nå!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar